WHY THE FUCK ARE YOU STILL HERE WHY THE FUCK

Hej på er. Alltså. Jag FÖRSTÅR när folk säger att jag är dålig på att blogga. Men alltså. Vad vill ni veta?! 
Jag har ju liksom inget att säga i hela världen?!

Här är vad de flesta av mina inlägg handlar om:

"Idag har jag jobbat" - sant. Jag jobbar nästan varje dag
"Jag ska städa" - lögn. Jag städar aldrig
"Ska ta en dusch" - lögn. Jag duschar aldrig
"Kul" - lögn. Jag tycker inte att något är kul.

Så! FACIT FÖR I HELVEDE!
Två roliga saker som händer idag dock!
En person sa: Den gubben går inte! - ALLTSÅ HAHHAHAHAHHAHAAHHAHAHHAHA
En annan person sa:

Nä. Okej mitt jobb svarar inte, för jag minns inte. Men det var jätteroligt. 
Slut på inlägg. :(



En bild där jag ser straight, fräsch och glad ut!

Kommentarer
Postat av: katten

När jag sitter här hemma i min ensamhet med min bok så vill jag veta om du har jobbat, duschat eller städat. SÅDESÅ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback