AND I WAS DANCING THE WHOLE WAY HOME I FELL IN LOVE

Hejsan!
Igår hade jag en ganska nice dag. Var hemma och tog det lugnt och var iväg en sväng till Maria och Andreas med katten. Vi åkte till jobbet när Maria började jobba så där umgicks vi lite med even. Var en sväng på ICA sen åkte vi hem . Katten till sitt och jag till mitt. Orkade inte städa så jag tog det mest lugnt och somnade i okej tid. 
Satt lite på balkongen och tittade på fulla människor som vallfärdade till lobby (?). 

Idag ska jag åka iväg till valbo med mami och papi. Vi ska kolla på möbler tror jag. 
Ska i alla fall bli skönt att gå runt med dom lite!
Ikväll ska jag vara på jobbet till sju så åker vi till falun sen, järngänget och jag. 
Det ska bli spännande att jobba där. Speciellt eftersom att jag aldrig ens varit in på restaurangen. 
Nästa vecka är det en ganska lång jobbvecka som avslutas med stängningshelg. Det var längesedan!

Nu kommer nog mina föräldrar snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback