BY THE EMPTY BOTTLE WITH THE HOLES ALONG THE BUTTONS YOU SEE IT'S TOO MUCH TO ASK FOR AND I

Hallå! Idag har jag varit i falun med min mamma och syster. Vi har kikat i affärer och ätit mat. 
Jag har köpt en söt skål, eller ask eller något som jag inte vet vad jag ska med till. 
Det regnade så mina skor tog in vatten så jag har köpt nya sånna också. 
Dom har en extra sula som är varm. 

Sen köpte jag strumpor och en tröja. Det var allt. 
Nu ska jag iväg till Lina för lite vin och skitsnack. 

Har varit ledig idag och är ledig imorgon också! Sen kör jag en öppningsstrike på fem dagar.
Onsdag är det assmiddag, det är alltid kul!



Kan visa skor och ask/skål/grej sen. Typ, imorgon om någon är intresserad!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är itnresserad! :D Jag är alltid intresserad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback