DARLING PLEASE LET ME SLEEP AGAIN NEXT TO YOUR PERFECT SKIN LIKE ALWAYS

Hejsan! 

Idag är jag ledig igen! Ska spendera dagen med att besöka sjukhuset en sväng och sen kommer linnea att komma förbi! Funderar på om jag ska gå ner på typ rusta eller något och försöka köpa någon canvasduk eller liknande så kanske jag kan klottra lite och dricka ett glas vin ikväll.

Imorgon är det jobb igen och det fortsätter fram till på lördag. Då är jag ledig och sen på söndag ska jag som sagt köra en stängning i falun! 
Har inte så jäkla mycket mer att berätta, så här kommer en bild på mig (som vanligt) och så hör jag av mig senare!
Den här gången tänkte jag faktiskt göra det också...



Kommentarer
Postat av: Guldtrassel

Åh Falun! Åk hit lite tidigare och ta en fika med mig? Jaa!

2012-01-23 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback