I MIGHT NEVER GROW UP TO BE ANYTHING TO ANYONE

I skitmånga dagar har jag velat rita något. Eller måla. 
Varje gång jag går hem från jobbet tänker jag att ikväll ska jag sätta mig och rita.
Sen kommer jag hem och så träffar jag äntligen min dator igen så det blir inget.
Jag såg en video idag på en katt som hade en kattflickvän som dog. Som har försöker väcka.
Så då tänkte jag på den i en kvart medan jag åt min mat. 
Alltså. Jag har inte gjort något vettigt på flera dagar.
Inte för att rita är vettigt. Men vafan. Tänker jag i flera dagar att jag vill rita varför gör jag det inte då?

jo det ska jag tala om
För att jag har bara en tavla att rita på och den är skitstor och jag har bara en sån och jag köpte den när jag var iväg till nått ställe och dit lär jag ju inte komma på ett tag men egentligen. Vad spelar det för roll?
Vad ska jag med en tom tavla till. Men alltså. Tänk om jag inte alls blir nöjd. Då ställer jag den på vinden med allt annat så var det så jävla onödigt. Fast kanske inte. 

Herrejisses vad jag svamlar. Det är i alla fall det jag tänker på just nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback