IT GETS LONELY AND I BELIEVE TIME GETS WASTED

Eftersom att det är svårt att komma på saker att skriva om när det jag gör är sitter hemma med ett glas rödvin och kliar mig  så tänkte jag att jag gör en till lista. Det är roligare för mig än er men ni kan ju göra den själva. 
Har sträckläst
HappyHappyFatgirl i en timme nu och hittade den här.

Namn: Louise Linnea Niska
Piercingar: Har inte en enda.
Tatueringar: Har en på revbenen där det står "Konst" (utan " såklart)
Längd: 168 cm säger dom på polisen. Jag bukar hävda 169. Känns bättre.
Skostorlek: 37 eller 7 (ibland 6,5)
Hårfärg: Blond. Och ibland gröngrå enligt vittnen.
Fräknar: Inte vad jag vet.
Motto: Jag har inget.. Tror jag. "Bättre en knäck i handen än en hand i knäcken" skulle det vara då..
Kär? Alltså. Ja. Det är jag väl.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland. Men jag trivs bra också. Än så länge!
Tycker du att du är attraktiv? När jag får spendera den tid det tar på det.
Vilket schampo använder du? Crush 1.
Vilken parfym använder du? Flowerbomb från Viktor&Rolf eller någon D&G.. 
Vad är du rädd för? Att bli ensam och att inte bli något och att vara utan jobb.
Gillar du att tvätta? HELLNO!
Gillar du berg- och dalbanor? Alltså. En gång. Sen gillar ingen del av min kropp dom.




Senaste…
Filmen du hyrde? HAHA. Öh. Nä men alltså. Jag vet inte.
Filmen du köpte? Jag minns inte. Fick i alla fall alla HP av plutten!!
Låten du hörde: The funeral av Band of horses tror jag.
Låten du laddade ner? Justin Biebers julalbun.
Personen du ringde? Jag vet inte. Mamma?
Personen som ringde dig? Mamma som ringde upp tror jag.
TV-program du såg? Det okända med Maria i söndags
Person du tänkte på? Va? Ja alltså nu är det ju Maria eftersom jag skulle tänka på vilket TV-program jag såg?
Favorit…
Låt: Inte mycket som klår HALO eller. Ska vara typ. Som en vind?
Sak att göra: Spela sällskapsspel och dricka öl!
Sport: Jag tycker inte om sport. Titta på konståkning är kul?
Dryck: Typ. Öl. För jag är en redig karl.
Kläder: Som i bekväm eller snygg? I alla fall tjocktröja om det är liksom. Att det inte spelar någon roll hur man presenterar sig osv.
Film: I am Sam.
Bil: Va? Batmobile?
Serie: How I met your mother





Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Förmodligen i mina ungdomsår.
Gråtit över en flicka? Ja. Alltså. Mer än över "pojke"
Ljugit för någon? Major skill
Varit i slagsmål? Nä. Alltså. På marknad med pappa..?
Blivit arresterad? Nej. Jag är guds barn.
Träffat någon från internet IRL? När är någon från internet? Va?! 


Antal…
Gånger du varit kär? Jag har försökt många gånger alltså. Crushat på massa folk. Men inte varit kär mycket eller.
Gånger ditt hjärta brustit? En gång i kvarten. Känslig. 
Hjärtan brustet på grund av dig? HAHAHHAHAHHAHAHAA ALDRIG.
Tjejer du kysst? Tusen. Minst. PLAYER. wooooh
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Dom som jobbar på mitt jobb.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Inte vet jag? Slutade ränka efter min Oscar.



Senaste…
Boken du läste? Silvia - Drottningen. HAHAHAA DET ÄR SANT
Personen du fick e-mail av? Smartguy typ. *poppis*
Personen du fick brev av? Bixia annars Nelly.
Personen du fick sms av? Maria? Kanske?
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Förra söndagen!
Saken du köpte? Två paket cigaretter. Rolig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback