NEVERMIND I'LL FIND SOMEONE LIKE YOU I WISH

1. Hur gammal är du om fem år? 26....

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Fanny, Elin, Jessica, Lina... Mina jobbtjejer!

3. Hur lång är du? 168, kanske?

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Såg halva Crazy.Stupid.Love här om dagen..

5. Vem ringde du senast? Var nog min syster..

6. Vem ringde dig senast? Oj jäklar. Jo! Joakim!

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "nej då. tittar på det imorgon" från min chef.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS! Tycker inte om att prata i telefon (konstigt nog?)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta!!

10. När såg du senast din mamma? Kan det ha varit en vecka sedan? Gud vad fort tiden går!

11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå..

12. När vaknade du i dag? En gång tio i fem och sen halv sju. Då var jag sen.

13. Vilken är din favoritjulsång? ALLA! Men typ.... Åh! ALLA!

14. Vilken är din favoritplats? Sängen på morgonen när man är nyvaken.. Eller någonstans med mitt assteam.

15. Vilken plats föredrar du minst? Allt utom sängen på morgonen när man är nyvaken.. Kön på apoteket.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen i någon annan stad i Sverige med förhoppning om att inte bo kvar i Sverige..

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att någon skulle komma in i mitt rum som skulle göra mig/mina gosedjur illa. Förmodligen hade dom också redan skadat min familj!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Tumblr....

19. Hur stor är din säng? 160. Eller? Joakim?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.. Men den kommer att somna in snart tror jag...

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Underkläder oftast.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två. Använder en halv eller ingen.

23. Hur många landskap har du bott i? What? Seriöst? Landskap? Ett.  Skulle någon fråga städer därimot!

24. Vilka städer har du bott i? Sandviken...

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor. Hela tiden. Always.

26. Är du social? Skulle kunna vara. Men jag fick en dator.

27. Vilken är din favoritglass? ALL GLASS!!!! Fossil fuel är den bästa glassen som finns (fanns).

28. Vilken är din favoritefterrätt? ALL EFTERRÄTT!!!!!! Men typ.. Nä. Allt.

29. Tycker du om kinamat? Helt ok. Har nog inte ätit så mycket..

30. Tycker du om kaffe? Nä. AHAHAHHAHAAHAH-......................... jo.

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe!!

32. Sover du på någon särskild sida? Mitten. Annars längst in. Förutom någonstans.. Vänta! ... Nej, minns inte..

33. Kan du spela poker? Nä. Fast cillelill förklarar och förklarar...

34. Tycker du om att mysa/kela? kela?  kela verkligen? NÄ jag tycker inte om att "kela". Men ligga naken nära någon är inte så dumt.

35. Är du en beroendemänniska? OJA!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? PERNILLA WAHLGREN! Känner? Jaha. Nä.

37. Vill du ha barn? ...ja.... :)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska lite, sjörövarspråket lite, sarkasm flytande...

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, jag tror inte det. Nej. Det har jag väl inte? Nä. Det har jag inte.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? BASSÄNG. Inget kallt saltvatten eller.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor. Smink. Vin.

42. Äger du dyrbara smycken? Nja. Det gör jag väl inte...

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Halv åtta hos mig, Antikrundan & engelska verisionen, How I met your mother, vem vet mest, antikdeckarna och lite sånt. Men ser aldrig på tv.

44. Kan du rulla med tungan? ............? ja?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Helsefyr! Känner för många roliga människor. Skrattar just nu mest MED Linnea & Virre. Mest ÅT Nicke och Moose..

46. Sover du med gosedjur? Inte i sängen jämt. Men på soffan sitterom.

47. Vad har du för ringsignal? Nått skit! Men på ena telefonen har jag Mistletoe!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp. En tjocktröja som jag köpte för att Emil Lund hade en sån och jag var kär i honom. Ett par trasiga gympabyxor jag använde hela tiden också!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? ....mitt vin.

50. Flirtar du mycket? Nej. Beter mig oftast som ett retard vilket inte uppfattas som så flirtigt tydligen..

51. Kan du byta olja på bilen? Nej! Men på fritöserna!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Ja, på min kickboard.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Har inte läst ut en bok på länge. Läser en bok jag lånat av Maria nu.

54. Läser du någon dagstidning? Arbetarbladet om jag jobbar / har tid.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Um, nä. Annonsbladet? höhö. Men alltså, nej.

56. Dansar du i bilen? Så ofta jag får möjlighet.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Tror att det var p3 i någons bil. / McRadio.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 4 krt & 2 del.

59. När var du i kyrkan senast? Ja, när kan det ha varit. . Ett bra tag sedan..

60. Är du lycklig? Fa la la la la.... Fuck my life! <3




Kommentarer
Postat av: Huvudet

160!!!

2012-01-09 @ 23:31:07
Postat av: Anonym

Hihi, du ÄR rolig! Men seriöst - HAR DE TAGIT BORT FOSSIL FUEL?!?!?!

2012-01-22 @ 16:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback