I WOULDN'T MIND BECAUSE EVERY TIME YOU TOUCH ME

Godmorgon.

Idag slutar min lediga helg. Men jag mjukstartar med ett ganska lagom pass. 
I helgen har jag i alla fall varit på födelsedagskalas hemma hos cillelill på lördagen. 
Vi spelade en hemmagjord verision av "vem i rummet" och hade det trevligt.

Det hela resulterade i att söndagen inte blev speciellt innehållsrik alls. 
Låg hemma och tittade på The Office. Åt frukost. Köpte mat på matkällan och gick hem till Ulla. 
Där såg vi på tv och mimma färgade håret. Vi avrundade vid elva och gick hem och sov. 

Igår var vi iväg till Valbo och gick på Biståndscentret och Owe Jansons. 
Det var trevligt. När vi kom hem åt vi lite på Napoleon med Ulla och på kvällen gick vi hem till Martin och spelade Faster Agatas testamente som mimma hade köpt på dagen. 
Det var kul, men Cinen vann ju som vanligt. 

Ohwell nu måste jag läsa lite bloggar innan jag ska bli klar till jobbet. 
Två trötta bilder för idag:





Står fortfarande för mitt statement angående svart/vita-bilder btw.

Kommentarer
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!

hejsan! Nu är vinnaren av veckans blogg uppe! Gå in och anmäl dig så är du kanske nästa vinnare!

Det tar bara 5 sekunder att gå in och kommentera "jag är med" så kom igen!

Lycka till :)

Postat av: :)

Jag gissar att du är en av mina vänner som faktiskt vet att Miley Cyrus klippt sig.



http://weknowmemes.com/2012/08/miley-cyrus-looks-just-like-draco-malfoy/



2012-08-24 @ 03:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback