AND I DONT KNOW WHAT TO SAY EXCEPT FUCK YOU

HELLU. 
Idag har jag sett sista avsnitten av Lword säsong 1. Försöker nu verkligen ladda ner 2an. Det går. Sådär.

Har spenderat tio minuter med att försöka få bort mitt nagellack på en (1!!!!!!!!!!) nagel. Det går inte. Så nu ska jag ner på GameStop och förhöra Linnea på hur man i helvete ska bete sig!
Det är blåsigt som fan idag. Det är okej. Sen ska jag ner på jobbet och söka semester. Vill liksom ha kirrat sökningen innan nya chefen kommer så att hon slipper krångla med det då. Sen har jag lite abstinens också. 
Men bara lite. Drömde typ att jag plockade brickor i lobbyn.... satte....

AJA. Såhär ser jag ut idag:



Men ser också ut, och känner mig mer som:



trolololo hejdå!

Kommentarer
Postat av: L

ja men varför kom du inte ner före halv 5 då. JAG JOBBADE JU !!!!

2012-03-13 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback