AS A SHADOW CROSSES MINE WHAT IT TAKES TO COME ALIVE

Hej! Nu är jag hemma från London! 

Har faktiskt försökt att uppdatera därifrån men blogg.se fungerade inte över min mobil och smsen har inte kommit fram? Fattar inte!
Landade i alla fall vid midnatt igår och har bara sovit och duschat sen dess. 
Har inga som helst planer för dagen eller helgen, eller närmsta veckan för den delen. 

Det är hemskt ensamt här hemma i lägenheten nu när mimma är på andra sidan jorden typ.
Jag lär ju överleva, men lite tråkigt är det. 

Kastade min sminkborttagning i london och har därför spenderat ungefär 20 + 10 minuter att få bort allt svart runt mina ögon idag. Det är knivigare än man tror! Slutade med att jag sminkade över allt. 
Så nu ska jag alltså iväg och köpa nytt. Är inte säker, men kan ha kastat min tandborste också. Visst gjorde jag det linnea? VÄNTA! Nä, jag har kastat den. 

Tänkte visa lite bilder från london sen. Vi tog inte alls så många som vi tänkt, det är så nedrans tungt att släpa på en kamera överallt. Ska såklart visa vad jag köpt också! Men gör det senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback