I DON'T WANT IT NO I CANT WANT IT ANYMORE

Godmorgon.

Ja, nuskavise. Hur gick det med att sova i tid igår?
Vid 18:06 höll jag på att somna. Men då kände jag att det var ju kanske inte alls en bra idé (för att?).
Jag reste mig i alla fall ur sängen och letade efter något att äta. 
Jag hittade inget.

Sen internettade jag lite, tumblrade lite och sen kikade jag på L word. 
Jag somnade i alla fall vid 23:45 någonstans och klev upp vid 08:30 idag. 
Så det var inte helt tokigt.
Jag är fortfarande trött som ett djur. 

Idag jobbar hela dagen och ikväll kommer Cillelill förbi, hon ska hjälpa mig att boka flygbiljett.
Jag ska så småningom iväg och hälsa på en
kinabjorn i några veckor.
Jag saknar henne. skitmycket. 



Alltså. Jag har sommaren är kort på hjärnan. Alltså. Nej. Nej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en mention i din blogg? min statistik kommer skjuta i höjden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback