IT'S BEEN A LONG WAY AND NOW I'M HERE TRY TO GET BACK

Hejsan!

Igåt blev inte alls som planerat. Somnade till och från mellan 22 och 00 för att tillslut lägga ifrån mig datorn och bara sova. Det var ganska skönt, men lite tråkigt att inte hitta på något också. 
Jag hoppas att alla ni andra hade en fin kväll!

Idag ska jag hem till Mami och Papi som är hemma från Thailand! Söndagsmiddag is ON!
Har hittills idag bara druckit kaffe och nu äter jag lite. 

Jag är ganska trött så det var skönt att få sova hela natten och inte vakna på tok försent idag, så jag kan lägga mig i rimlig tid ikväll också. Ska ju jobba imorgon.

Nu ska jag fortsätta bråka med min laddare och försöka se på L word. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du på lördag???

2012-03-25 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback