THE ONLY THING I WONDER IS HOW SHE MAKES ME FEEL THE WAY THE WAY I FEEL AND WHY

HEJ! Jag vet att min plan har varit att visa lite bilder från london idag. 
Jag har bara fastnat hemma framför datorn. Inte gått ur lägenheten på HELA dagen!
Skulle äta middag och visste inte vad jag skulle kika på, var ju hemma hos cillelill här om dagen när hon tipsade om en film. Men det krävs i vilket fall som helst ganska mycket energi för att fixa en film man inte har för att se på.

Passande nog ligger The L word på min dator. Hela säsong 1! Så jag har börjat kika på den och funderar på som absolut största ansträngning att ta ett bad. Annars bara fortsätta kika på det här sen sova.

Har ni faktiskt gjort något av värde ikväll? Jag vet inte en hälften av människorna som läser min blogg, så om inte annat kan ni väl annonymt ge mig tips på musik eller tv-serier?


Kommentarer
Postat av: Ida

Dexter och Sons of Anarchy är bra :) Sen en massa andra serier, men de är nog för skumma för dig, passar enbart en skummis som mig! ;)

Postat av: Linnea

Jag vill bara se Louise är full-bilderna :):):):)):):)

2012-03-12 @ 02:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback