BUT IF ITS LOVE IT COMES AT MUCH TOO HIGHER COSTS



Titta vilken fin tjej. Hon fyllde år igår. Hör rykten om att hon säger att hon blev 22, men om jag inte missminner mig så har vi inte alltid varit lika gamla? Låter konstigt. 
Åker i alla fall och hälsar på henne på torsdag. 


Försökte packa igår. Victor var här och skulle "hjälpa till". Vi hade först varit och köpt micro till honom, sen åt vi glass på McDonald's och sist var jag på ICA. Så skulle vi hem och styra upp. Mamma kom förbi med väskan, sa hejdå och poof så satt vi på balkongen och pratade istället. 
Det blev inte mycket packat, men jag har i alla fall skrivit en lista. 

Och VÄGT VÄSKAN. JAG HOPPAS ATT ALLA FÖRSTÅR ATT DEN VÄGER 6.9 KG!!!!!!!!! HELT SJUKT. 
Det går ju inte att packa tunt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback