I THINK ABOUT IT EVERY NIGHT AND DAY

Godmorgon!

Igår tvättade jag. Det var bra gjort av mig. Hade jag varit Amanda hade jag klappat mig själv på axeln. 
Jag skriver det här istället. Förväntar mig uppmuntrande kommentarer. Ok?

Idag jobbar jag min sista dag innan semestern. Sen ska jag träffa Limpen. Har inte börjat packa än. Eller, jag har skrivit en lista och jag har en väska. Det är väl en bit på väg. 
Tänker att om Limpen nu vill umgås kan jag väl ha lite nytta av henne också? Hon är bra på att piskas tills man gör som man ska. 
Alla måste ha missat mitt förra inlägg med att väskan väger 6.9 kilo?
Eller? Ingen annan som tyckte att det var helt otroligt tungt? Nej? Okej.

Ser i alla fall inte ut som att jag får komma in i Kina eftersom att mitt visum inte har kommit än. Satte...
Jag kommer väl att få packa upp när som helst i alla fall.




Här är en fin bild på mig, plutten och limpen. Det förvånar mig att jag förvånar folk.
och visst är plutten lik sander!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag trodde jag förstod bilden när du berättade, men det här är bättre! Haha så jäkla bra!

2012-05-08 @ 23:47:35
Postat av: Anonym

Så jävla bra frisyr bara.

2012-05-09 @ 12:21:26
Postat av: Nettan

Inte behöver du väl packa särskilt mycket. Du måste ju se till att ha plats i väskan till hemresan. Har hört kinarykten om att det är du som ska få Kinas BNP i balans nu när Cilla åkt hem.

Tack för att du hjälpte Victor med micron!

Puss o Kram, vi ses när du kommer hem igen!

Nettan

PS Pussa på långfisen från mig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback