TAKE THIS MOMENT FROM NOW AND FOREVER YOU AND I ARE

Godmorgon!

Jag har sovit länge som vanligt. Det är bara Mimma och jag hemma i lägenheten och de andra är spårlöst borta.
Idag ska vi nog iväg till yasho och kika lite igen. 
Sen vet jag inte vart det är planerat att vi ska äta middag någonstans, men det löser sig alltid.

Igår var vi iväg en sväng och åt lunch på Fresh som ligger här i närheten, sen spelade vi lite spel (jag vann i yatzy och cinen i bezzerwizzer!). På kvällen var vi iväg till "kinarestaurangen" som ligger över gatan och åt och efter det gick vi på en bar som vi kallar horbaren. Namnet säger nog en del. 
Där kastade vi lite pil och efter det gick vi upp och spelade bowling. 
Kvällen slutade inte där utan vi gick vidare till Frank's som är en pub som är öppen 24/7.
Dit går vi mestadels för att man kan spela fooseball och det är så jävla roligt!

Alina och Samuel har varit här i en vecka snart, vi har bara en vecka kvar. Det är skönt att ha så lång tid, men jag önskar nog att jag hade några veckor till.


Alina, Samuel och Martin i solen på baksidan.



Tsintao är kinas vanligaste öl, så det är den här vi dricker som oftast.
Kinarestaurangen. Är man tillräckligt många får man ett litet eget rum och då har bordet en sån här snurrskiva i mitten. Man beställer in massa rätter och så äter alla av allt.

Med pinnar såklart!
Vi andra beställde en varsin öl. Alina gick in hårt, hon ska alltid vara värst...


Cinen utanför Volunteer där vi var in och tog en öl medan vi väntade på lite mat.

Martin tog bulls eye. Det måste dokumenteras.

Martin på bowlingen! 


Nu ska jag duscha innan vi ska dra iväg. Undrar fortfarande vart alla andra är? :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback