ACROSS THE OCEAN ACROSS THE SKY I NEED TO SEE YOUR FACE

Godmorgon. Jag har tänkt över hela bloggandegrejen lite (typ nyss i fyra minuter när jag sminkade mig).
Linnea åker ju till Nya Zeeland idag och blir borta gud vet inte hur länge. 
Jag förväntar mig en fair mängd uppdateringar från henne så jag får veta vad fan hon gör där borta. Det är ju bara rimligt. 
 
Tänkte alltså samtidigt berätta för henne vad jag gör här hemma. Sen är det natruligtvis någon annan som kommer att läsa också. Vilket känns helt okej. 
 
 
Är i alla fall uppe och förbereder mig för att följa med och lämna av henne på arlanda. Sen får hon klara sig själv.
Jag själv är ledig idag och har inga direkta planer förutom det ödesdigra farvälet. 
Men det löser sig nog. Än har jag inte sett alla klipp på youtube. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback